FAQ

Nie znalazłeś odpowiedzi – zadaj pytanie klikając tutaj

Kto może korzystać z Invoobilla?

Czy korzystanie z Invoobilla wymaga podpisania umowy?

Czy mogę uruchomić usługę Invoobill przez telefon lub internet? Czy powinienem to zrobić osobiście?

Czy można przystąpić do usługi Invoobill na określony czas?

Zamierzam zamknąć rachunek w banku A i założyć nowe konto w banku B. Mam aktywne porozumienie Invoobill w banku A. Co zrobić, aby była możliwość zawarcia porozumienia w nowym banku?

Czy w ramach usługi Invoobill mogę otrzymywać rachunki lub faktury wystawiane na inną osobę (np. członka rodziny, wynajmującego mieszkanie)?

Czy faktura może być przesyłana np. na dwa konta bankowe (w przypadku małżeństwa)?

Czy moje porozumienie będzie nadal ważne, jeśli zmienię numer konta w tym samym banku?

Nie widzę w systemie bankowości internetowej faktury do zapłaty. Co mogę zrobić?

Jak będzie wyglądać potwierdzenie zapłaty faktury przez Invoobill?

Czy mogę dokonywać płatności za rachunki i faktury w dowolnym czasie?

Czy płatność za fakturę z Invoobilla będę realizować w taki sam sposób, jak teraz robię przelewy? Czy będą wymagane dodatkowe hasła?

Czy ten sposób płatności rachunków jest bezpieczny?

Jak długo trwa przepływ pieniędzy z mojego konta na konto dostawcy usług?

Zadaj pytanie

*
*
*