FAQ

Nie znalazłeś odpowiedzi – zadaj pytanie klikając tutaj

Jak długo trwa przepływ pieniędzy z mojego konta na konto dostawcy usług?

Czy ten sposób płatności rachunków jest bezpieczny?

Czy płatność za fakturę z Invoobilla będę realizować w taki sam sposób, jak teraz robię przelewy? Czy będą wymagane dodatkowe hasła?

Czy mogę dokonywać płatności za rachunki i faktury w dowolnym czasie?

Jak będzie wyglądać potwierdzenie zapłaty faktury przez Invoobill?

Nie widzę w systemie bankowości internetowej faktury do zapłaty. Co mogę zrobić?

Czy moje porozumienie będzie nadal ważne, jeśli zmienię numer konta w tym samym banku?

Czy faktura może być przesyłana np. na dwa konta bankowe (w przypadku małżeństwa)?

Czy w ramach usługi Invoobill mogę otrzymywać rachunki lub faktury wystawiane na inną osobę (np. członka rodziny, wynajmującego mieszkanie)?

Zamierzam zamknąć rachunek w banku A i założyć nowe konto w banku B. Mam aktywne porozumienie Invoobill w banku A. Co zrobić, aby była możliwość zawarcia porozumienia w nowym banku?

Czy można przystąpić do usługi Invoobill na określony czas?

Czy mogę uruchomić usługę Invoobill przez telefon lub internet? Czy powinienem to zrobić osobiście?

Czy korzystanie z Invoobilla wymaga podpisania umowy?

Kto może korzystać z Invoobilla?

Zadaj pytanie

*
*
*