Gdzie zapłacę z Invoobill

 Tutaj znajdziesz szczegóły, jak powiadomić dostawcę o kodzie wniosku otrzymanym przy aktywowaniu usługi w Twojej bankowości elektronicznej. Wniosek jest aktywny przez 30 dni od momentu złożenia.

 

Dostawcy usług, których rachunki możesz opłacać za pomocą e-faktury z usługą Invoobill.

Wśród dostawców, u których funkcjonuje faktura elektroniczna, znalazły się m.in.: Aquanet S.A., Akademia Leona Koźmińskiego, ING Bank Śląski, Orange Polska, Pekao Leasing Sp. z o.o.

Akademia Leona Koźmińskiego
Otrzymany z banku 10-cyfrowy kod wniosku wprowadź na "Wirtualnej Uczelni" wu.kozminski.edu.pl w zakładce "Invoobill".
Elektroniczny Depozyt Papierów Wartościowych Sp. z o.o.
Otrzymany z banku 10-cyfrowy kod wniosku należy wprowadzić w zakładce "Profil Podmiotu", w polu o nazwie "kod wniosku", w systemie weksli elektronicznych Payper24 (www.payper24.com). Dodatkowych informacji udziela Biuro Obsługi pod numerem telefonu (61) 622 75 98.

 

EKO-SAN Wodociągi Lubliniec
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: (34) 356 46 70.
Konsultant poprosi o podanie numeru Nabywcy z faktury oraz kodu wniosku otrzymanego z banku za pomocą bankowości internetowej.
Eurocash S.A.
Otrzymany kod wniosku należy wprowadzić do formularza aktywacji usługi na Platformie Płatności Eurocash po zalogowaniu przez właściwą platformę danej sieci handlowej.

 

ING Bank Śląski
Prosimy o wysyłanie kodu wniosku na adres e-mail: .
W tytule wiadomości proszę wpisać "Kod wniosku na e-faktury”, a w jej treści oprócz samego kodu wniosku prosimy o wskazanie danych Państwa firmy: nazwy i adresu firmy oraz identyfikatora płatnika.
Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.

Kod wniosku należy przekazać do Biura Obsługi Klienta Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. w dowolnie wybrany sposób:

e-mail bok@wodociagi.slupsk.pl
osobiście w BOK przy ul. Elizy Orzeszkowej 1 w Słupsku, pokój nr 1, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. we Wrocławiu 
Otrzymany kod wniosku mogą Państwo:
- dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Klienta przy ul. Na grobli 14/16,
- przesłać e-mailem na adres 
,
- przekazać telefonicznie pod numerem (71) 340 96 55.

Prosimy podać: numer nabywcy, imię i nazwisko oraz nazwę banku, w którym został wypełniony formularz.

Orange Polska S.A. 
Uwaga: usługa jest dostępna tylko dla klientów usług mobilnych Orange

Otrzymany kod wniosku należy wprowadzić na stronie www.invoobill.pl/orange

 

Pekao LEASING Sp. z o.o.  
Prosimy o kontakt telefoniczny z infolinią Pekao LEASING - LeaseLine:
- z telefonów stacjonarnych: 800 506 441
- z telefonów komórkowych lub zagranicy (+48 22) 54 82 100

Konsultant poprosi o podanie kodu klienta z faktury oraz kodu wniosku otrzymanego z banku za pomocą bankowości internetowej.

PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 95

Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (22) 512 17 28. Oprócz kodu wniosku należy podać: imię i nazwisko odbiorcy, numer ewidencyjny (umieszczony na fakturze za energię elektryczną) oraz nazwę banku, w którym został wypełniony formularz.

Następnie PGE Obrót S.A. z siedzibą w Warszawie wysyła do klienta informację o uruchomieniu usługi i oświadczenie o rezygnacji z otrzymywania papierowej formy faktury wymagające złożenia podpisu klienta i odesłania do PGE Obrót S.A. z siedzibą w Warszawie w terminie do 45 dni od momentu uruchomienia usługi. Jeśli oświadczenie nie wpłynie w tym terminie – usługa zostanie anulowana.

PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku Kamiennej przy Al. Marszałka Piłsudskiego 51
Prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym Rejonowym Biurem Obsługi Klienta:
RBOK Busko-Zdrój  (41) 370 44 50
RBOK Grójec  (48) 665 16 49
RBOK Jędrzejów  (41) 380 22 47
RBOK Kielce  (41) 349 12 38
RBOK Końskie  (41) 390 32 50
RBOK Kozienice  (48) 611 86 07
RBOK Miechów  (41) 382 31 58
RBOK Ostrowiec Świętokrzyski  (41) 267 42 43, (41) 267 42 44
RBOK Radom  (48) 365 72 18, (48) 365 72 27
RBOK Skarżysko-Kamienna  (41) 252 65 74
RBOK Zwoleń  (48) 678 18 52

Proszę podać: imię i nazwisko oraz numer nabywcy (umieszczony na fakturze za energię elektryczną), nazwę banku, w którym został wypełniony formularz oraz kod wniosku.
Następnie PGE Obrót S.A. z siedzibą w Skarżysku Kamiennej wyśle do Klienta informację o uruchomieniu usługi i oświadczenie o rezygnacji z otrzymywania papierowej formy faktury wymagające złożenia podpisu Klienta i odesłania do właściwego Rejonowego Biura Obsługi Klienta w terminie do 45 dni od momentu uruchomienia usługi. Jeśli oświadczenie nie wpłynie w tym terminie – usługa zostanie anulowana.
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
Otrzymany 10-cyfrowy kod wniosku należy wprowadzić do formularza na portalu Pharmbook.pl -> dział 'rozrachunki' -> zakładka 'zgody': https://secure.pharmbook.pl/index.php?co=rozrachunki&akcja=zgody

 

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku

Otrzymany z banku 10-cyfrowy kod wniosku należy przekazać do PWiK w ciągu 20 dni od jego otrzymania:

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu

Otrzymany z banku 10-cyfrowy kod wniosku należy:

  • przesłać e-mailem na adres
  • przekazać telefonicznie pod numerem (32) 415 26 70,
  • dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Klienta przy ul. 1 Maja 8.