Aktywacja

Tutaj znajdziesz szczegóły, jak powiadomić dostawcę o kodzie wniosku 
 

Dostawcy usług, których rachunki możesz opłacać za pomocą usługi Invoobill.

 

Akademia Leona Koźmińskiego

 

Otrzymany z banku 10-cyfrowy kod wniosku wprowadź na "Wirtualnej Uczelni" wu.kozminski.edu.pl w zakładce Invoobill.


Aquanet S.A.

 

Prosimy o pobranie formularza „Akceptacja Usługi Invoobill” dostępnego na stronie http://www.aquanet.pl/invoobill,160, zapisanie w nim otrzymanego kodu wniosku i przekazanie formularza na adres e-mail: lub w formie pisemnej na adres: Aquanet S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań.

Dodatkowo informujemy, że kod wniosku z nazwą banku oraz numerem klienta Aquanet można podać telefonicznie do Działu Obsługi Klienta Aquanet pod numerem: (61) 835 90 36, 835 90 37.

Kod wniosku należy przekazać pisemnie lub telefonicznie w ciągu 20 dni od dnia jego otrzymania. Usługa zostanie włączona w terminie do 10 dni od dnia uzyskania prawidłowego i aktywnego kodu wniosku.


Elektroniczny Depozyt Papierów Wartościowych Sp. z o.o.

Otrzymany z banku 10-cyfrowy kod wniosku należy wprowadzić w zakładce Profil Podmiotu w polu o nazwie "kod wniosku" w systemie weksli elektronicznych Payper24 (www.payper24.com). Dodatkowych informacji udziela Biuro Obsługi pod numerem telefonu: (61) 622 75 98.

EKO-SAN Wodociągi Lubliniec

 

Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: (34) 356 46 70.
Konsultant poprosi o podanie numeru Nabywcy z faktury oraz kodu wniosku otrzymanego z banku za pomocą bankowości internetowej.

Eurocash S.A.

 

Otrzymany kod wniosku należy wprowadzić do formularza aktywacji usługi Płatności
na portalu obsługi Klienta Eurocash https://platnosci.eurocash.pl/ po zalogowaniu przez właściwą platformę danej sieci handlowej.

ING Bank Śląski

 

Prosimy o wysyłanie kodu wniosku na adres mailowy: .
W tytule maila proszę wpisać „Kod wniosku na e-faktury”, a w jego treści oprócz samego kodu wniosku prosimy o wskazanie nazwy i adresu firmy oraz identyfikatora płatnika.

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Pracownik Link4 skontaktuje się w ciągu 24 godzin telefonicznie z klientem, który złożył wniosek, żeby uzyskać kod wniosku oraz numer polisy ubezpieczeniowej.

Jeśli w tym czasie do kontaktu nie dojdzie, prosimy o przekazanie kodu wniosku, numeru polisy oraz nazwy banku, w którym został wypełniony formularz:
- e-mailem na adres: lub
- telefonicznie pod numerem (22) 444 44 44.


Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. we Wrocławiu 

Otrzymany kod wniosku mogą Państwo:
- dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Klienta przy ul. Na grobli 14/16 lub
- przesłać e-mailem na adres:
bok // mpwik.wroc.pl">
lub
- przekazać telefonicznie pod numerem tel. (71) 340 96 55.

Prosimy podać: numer nabywcy, imię i nazwisko oraz nazwę banku, w którym został wypełniony formularz.

Orange Polska S.A.  

 

Uwaga: usługa jest dostępna tylko dla klientów usług mobilnych Orange

Otrzymany kod wniosku należy wprowadzić na stronie: www.invoobill.pl/orange.


Pekao LEASING Sp. z o.o. 

Prosimy o kontakt telefoniczny z infolinią Pekao LEASING - LeaseLine:
- z telefonów stacjonarnych: 800 506 441
- z telefonów komórkowych bądź zagranicy (+48 22) 54 82 100

Konsultant poprosi o podanie kodu klienta z faktury oraz kodu wniosku otrzymanego z banku za pomocą bankowości internetowej.

PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 95

 

Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (22) 512 12 55. Oprócz kodu wniosku należy podać: imię i nazwisko odbiorcy, numer ewidencyjny (umieszczony
na fakturze za energię elektryczną) oraz nazwę banku, w którym został wypełniony formularz.

Następnie PGE Obrót S.A. z siedzibą w Warszawie wysyła do klienta informację
o uruchomieniu usługi i oświadczenie o rezygnacji z otrzymywania papierowej formy faktury wymagające złożenia podpisu klienta i odesłania do PGE Obrót S.A. z siedzibą
w Warszawie w terminie do 45 dni od momentu uruchomienia usługi. Jeśli oświadczenie nie wpłynie w tym terminie do PGE Obrót S.A. z siedzibą w Warszwie – usługa zostanie anulowana.

PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku Kamiennej przy Al. Marszałka Piłsudskiego 51

Prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym Rejonowym Biurem Obsługi Klienta:
RBOK Busko-Zdrój  (41) 370 44 50
RBOK Grójec  (48) 665 16 49
RBOK Jędrzejów  (41) 380 22 47
RBOK Kielce  (41) 349 12 38
RBOK Końskie  (41) 390 32 50
RBOK Kozienice  (48) 611 86 07
RBOK Miechów  (41) 382 31 58
RBOK Ostrowiec Świętokrzyski  (41) 267 42 43, (41) 267 42 44
RBOK Radom  (48) 365 72 18, (48) 365 72 27
RBOK Skarżysko-Kamienna  (41) 252 65 74
RBOK Zwoleń  (48) 678 18 52


Proszę podać: imię i nazwisko oraz numer nabywcy (umieszczony na fakturze za energię elektryczną), nazwę banku, w którym został wypełniony formularz oraz kod wniosku.
Następnie PGE Obrót S.A. z siedzibą w Skarżysku Kamiennej wyśle do Klienta informację o uruchomieniu usługi i oświadczenie o rezygnacji z otrzymywania papierowej formy faktury wymagające złożenia podpisu Klienta i odesłania do właściwego Rejonowego Biura Obsługi Klienta w terminie do 45 dni od momentu uruchomienia usługi. Jeśli oświadczenie nie wpłynie w tym terminie – usługa zostanie anulowana.

Polska Grupa Farmaceutyczna -Hurt Sp. z o. o.

 

Otrzymany 10-cyfrowy kod wniosku należy wprowadzić do formularza na portalu Pharmbook.pl -> dział 'rozrachunki' -> zakładka 'zgody':
https://secure.pharmbook.pl/index.php?co=rozrachunki&akcja=zgody


Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu

 

Otrzymany z banku 10-cyfrowy kod wniosku wraz z numerem klienta ZWIK należy:

  • przesłać e-mailem na adres:
  • przekazać telefonicznie pod numerem: (32) 415 26 70
  • dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Klienta przy ul. 1 Maja 8

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku

 

Otrzymany z banku 10-cyfrowy kod wniosku należy przekazać do PWiK w ciągu 20 dni
od jego otrzymania:


Wodociągi Dębickie Sp. z o.o.

 

Otrzymany z banku kod wniosku należy wprowadzić do Panelu Odbiorcy, w ciągu 30 dni od dnia jego otrzymania, uruchamiając link do eFaktury przesłanej przez Wodociągi Dębickie Sp. z o. o. Szczegółowa instrukcja wprowadzenia kodu wniosku (pobierz).

Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.

 

Kod wniosku należy przekazać do Biura Obsługi Klienta Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. 
w dowolnie wybrany sposób:

  • e-mail:
  • osobiście w BOK przy ul. Elizy Orzeszkowej 1 w Słupsku,  pokój nr 1,
    od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00